Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Ус М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ус М. Ф. 
Модели поведения тьютора для интеллектуальных обучающих систем и их программная реализация / М. Ф. Ус // Электрон. моделирование. - 2001. - 23, № 4. - С. 93-102. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Розглянуто систему навчання з двох партнерів: того, хто навчається, та персоналізованого машинного т'ютора. Запропоновано методи інтегрованого оцінювання когнітивних здібностей того, хто навчається. Для побудови блока виміру поточного рівня знань предметної області використано елементи логіки запитань і відповідей. Описано програмну реалізацію одного з компонентів персоналізованого адаптивного т'ютора.


Ключ. слова: тьютор, конгитивный профиль, порождение вопросов, тестирование знаний, адаптивное обучение
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Верлань А. Ф. 
Когнитивное управление в интеллектуальных обучающих системах / А. Ф. Верлань, М. Ф. Ус, А. В. Пискун, В. А. Федорчук. - Черкассы : РИО Черкас. Ин-та упр., 2002. - 101 c. - Библиогр.: 109 назв. - рус.

Приведены основные результаты работ по моделированию когнитивного состояния обучаемого. Предложена модель адаптации персонализированного машинного тьютора к индивидуальным особенностям восприятия знаний. Представлена классификация компьютерных обучающих систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ус М. В. 
Колізії суб'єктивних цивільних прав : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / М. В. Ус; Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого". - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано категорію колізії суб'єктивних цивільних прав. Досліджено поняття колізії суб'єктивних цивільних прав, встановлено його ознаки, вирішено питання співвідношення з іншими юридичними явищами та категоріями. Піддано теоретичному аналізу причини виникнення колізій суб'єктивних цивільних прав, здійснено класифікацію колізій. Встановлено наявність двох форм вирішення колізій: їх усунення та подолання. Визначено способи вирішення колізій, які притаманні кожній з окреслених форм, а також з'ясовано питання про те, які форми та способи застосовувані для вирішення конкретних видів колізій суб'єктивних цивільних прав.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)03 + Х930.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ус М. Ф. 
Моделі, методи та засоби адаптації інформаційних технологій підтримки прийняття рішень і навчання до когнітивних можливостей користувачів : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М. Ф. Ус; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2009. - 32 c. - укp.

Розроблено теоретичні та реалізаційні основи створення інформаційних технологій з метою підвищення ефективності сприйняття інформації, асиміляції знань і синтезу оптимальних рішень користувачами систем підтримки навчання та професійної діяльності. Підвищення ефективності обробки інформації запропоновано здійснювати на основі адаптивних інформаційних процесів з використанням когнітивних характеристик і станів людини шляхом зменшення інформаційного навантаженя та, як наслідок, підвищення продуктивності праці користувачів. На базі запропонованих моделей визначено систему показників когнітивного стану користувача, яка передбачає оцінювання продуктивних характеристик, переваг і рівня декларативних знань у межах предметної сфери. Запропоновано архітектуру, модель діалогу та шаблони проектування програмних засобів, які здійснюють адаптацію інформаційного потоку у напрямі машина - користувач і забезпечують ефективність процесів сприйняття й обробки інформації. Розроблено програмні засоби, що реалізують архітектуру адаптивних інформаційних систем для навчання та підтримки професійної діяльності користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гадецька З. М. 
Інтернет-технології в діяльності туристичних фірм для організації дозвілля молоді / З. М. Гадецька, М. Ф. Ус // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 6/2. - С. 4-7. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання можливостей глобальної комп'ютерної мережі Інтернет в діяльності туристичних фірм з метою організації та проведення туристичного дозвілля молоді, способи розміщення туристичної реклами в мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1 ф121 + Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ус Г. О. 
Діагностика рівня знань користувачів у гібридних інтелектуальних середовищах : монографія / Г. О. Ус, М. Ф. Ус. - Черкаси : Східноєвроп. ун-т економіки і менедж., 2010. - 171 c. - Бібліогр.: 213 назв - укp.

Розглянуто питання створення інформаційних технологій для підвищення ефективності сприйняття інформації, асиміляції знань і синтезу оптимальних рішень користувачами систем підтримки навчання та професійної діяльності на основі адаптивних інформаційних процесів з використанням когнітивних характеристик і станів людини шляхом зменшення інформаційного навантаження та підвищення продуктивності праці користувачів. Запропоновано архітектуру, модель діалогу та шаблони проектування програмних засобів, які здійснюють адаптацію інформаційного потоку в напрямі "машина - користувач". Описано пілотні проекти програмних засобів, що реалізують елементи адаптивних інформаційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ус М. Ф. 
Технології та ефективність електронної підтримки навчання в університеті / М. Ф. Ус, Г. О. Ус, О. М. Аблязова // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 10. - С. 212-219. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто інноваційні напрями розвитку освітнього процесу в університеті на базі сучасних інформаційних технологій. Дистанційну освіту розглянуто як суспільно необхідну форму наближення інформаційних ресурсів університету для студентів різних форм навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ус М. Ф. 
Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання / М. Ф. Ус, О. М. Аблязова, Н. Л. Костьян // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 12. - С. 185-192. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто методи маркетингових досліджень освітніх послуг і знань як товару з метою використання результатів цих досліджень в управлінні автоматизованими системами навчання - інтелектуальними тьюторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ус М. В. 
Колізії суб'єктивних цивільних прав : монографія / М. В. Ус; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2014. - 221, [1] c. - Бібліогр.: с. 199-222 - укp.

Досліджено проблематику колізій суб'єктивних цивільних прав. Встановлено та проаналізовано ознаки колізії цивільних прав, сформульовано її поняття. Вивчено питання співвідношення з іншими юридичними явищами та категоріями. З'ясовано причини виникнення колізій цивільних прав, наведено класифікації колізій. Приділено увагу формам вирішення колізій (їх усуненню та подоланню), а також способам вирішення колізій, що притаманні кожній із цих форм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)03 + Х930.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лисиця Н. М. 
Інформаційне забезпечення та прогнозування розвитку партнерських відносин машинобудівних підприємств / Н. М. Лисиця, М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 125-130. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - визначення інформаційного забезпечення партнерства, розробку на цій основі моделі інформаційної системи підтримки формування та розвитку партнерських відносин машинобудівних підприємств з можливістю подальшого прогнозування результатів розвитку відносин з партнерами. При аналізі, систематизації та узагальненні наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених визначено складові інформаційного забезпечення, необхідного для розвитку партнерства підприємств. Моделювання з використанням марківських ланцюгів дозволило здійснити прогнозування результатів розвитку відносин машинобудівних підприємств з партнерами. У результаті дослідження визначено чотири основні етапи збору та аналізу інформації щодо партнерів і перебіг відносин, що дозволяють одержати дані, необхідні для визначення ефективності та доцільності розвитку партнерських відносин за допомогою інформаційної системи "підприємство - партнер", яка була розроблена на основі системи прийняття рішень аналізу даних. Крім того, надано рекомендації з використання прогнозування ймовірностей розвитку відносин за допомогою марківських процесів. Вони можуть мати практичну цінність для вітчизняних машинобудівних підприємств, оскільки допомагають в плануванні заходів щодо підвищення ефективності відносин чи навіть припинення відносин у разі визначення високої частки неефективності їх розвитку. Перспективним напрямком подальших досліджень є моделювання та складання програми розвитку відносин, зокрема розгляд питань щодо розподілу ресурсів і витрат за напрямками розвитку відносин з партнерами на основі використання методів оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1 в611.219.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ус М. І. 
Забезпечення ефективності партнерських відносин підприємства на основі оцінки партнерів / М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2014. - № 12. - С. 444-448. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - розробка заходів з оцінки потенційних партнерів підприємства та визначення ефективності відносин з ними. Під час аналізу, систематизації та узагальненні наукових праць вітчизняних і зарубіжних учених було визначено основні етапи процесу вибору партнерів підприємства, що дозволило розробити заходи щодо організації та оцінки професійної відповідності потенційних партнерів. Підгрунтям для запропонованого методичного підходу щодо визначення ефективності партнерських відносин стало використання групування показників із застосуванням експертного оцінювання для розрахунку важливості складових узагальнюючого показника ефективності партнерських відносин. У результаті визначено залежність цілей формування партнерських відносин і показників оцінки професійної відповідності потенційних партнерів. Проаналізовано основні критерії та показники до визначення ефективності партнерських відносин, які безпосередньо залежать від результатів проведення оцінки та вибору партнерів. Крім того, запропоновано методику щодо визначення ефективності відносин, яка передбачає розрахунок узагальнюючого показника ефективності з урахуванням економічних і соціально-психологічних її складових. Перспективним напрямком подальших досліджень є розробка стратегій розвитку ефективних партнерських відносин, зокрема розгляд організаційних аспектів партнерства та врахування фактора ризику.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ус М. Ф. 
Моделирование адаптивных информационных процессов электронного обучения для дистанционного образования / М. Ф. Ус, Н. Л. Костьян // Мат. та комп'ют. моделювання. Сер. Техн. науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 165-173. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Досліджено методи адаптації інтелектуального тьютора до індивідуальних особливостей користувача в процесі електронного навчання. Для зберігання глибинної структури різних форм представлення інформації запропоновано використовувати семантичну мережу ключових понять, розроблену для конкретної предметної області знань. Для побудови семантичної мережі використана концепція об'єктно-орієнтованих баз даних. Проектування бази даних мережі реалізовано з використанням уніфікованої мови моделювання UML 2.0. Визначено параметри для подальшого розвитку семантичної мережі. Розроблено сценарій побудови схематичного опорного конспекту навчального матеріалу для одного з когнітивних типів користувача з метою підвищення ефективності навчання. Програмна реалізація алгоритму виконана з використанням мови структурованих запитів SQL і мови об'єктно-орієнтованого програмування Java.

The article considers the methods of adaptation of intellectual tutor under the individual features of user in the process of the electronic educating. For storage of deep structure of different forms of presentation of information it is suggested to use the semantic network of key notions, which is developed for the concrete subject domain of knowledge. Conception of the object-oriented data-bases of is fixed in the basis of construction of semantic network. Planning network data base of is realizedwith the use of Unified Modeling Language UML 2.0. The calculated parameters for further development of semantic network are entered. The scenario of construction of schematic supporting compendium of educational material for one of cognitive styles of user with the purpose of increase of efficiency of educating is developed. Programmatic realization of algorithm is executed with the use of Structured Query Language SQL and object-oriented programming language Java.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З97 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73557:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ус М. І. 
Формування підприємством ефективних партнерських відносин : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. І. Ус; Харків. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Увагу приділено вдосконаленню теоретико-методичного забезпечення формування партнерських відносин і виробленню практичних рекомендацій щодо розвитку машинобудівним підприємством ефективних відносин з партнерами. Уточнено визначення "партнерські відносини". Виявлено основні напрями та характери формування партнерської взаємодії, розвинуто класифікацію видів партнерських відносин. Ідентифіковано стан, тенденції та галузеву специфіку формування підприємством партнерських відносин. Уточнено послідовність етапів встановлення партнерських відносин машинобудівними підприємствами. Запропоновано процес вибору потенційних партнерів підприємства на основі оцінки їх професійної відповідності. Вдосконалено методичний підхід до визначення ефективності партнерських відносин, що передбачає розрахунок ефективності відносин. Розвинуто структуру та зміст інформаційної системи формування і розвитку партнерських відносин. Обгрунтовано процедуру щодо прогнозування ефективності розвитку партнерських відносин з використанням ймовірностей можливих станів розвитку відносин за допомогою марківських ланцюгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванов Ю. Б. 
Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислового підприємства / Ю. Б. Іванов, М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 299-305. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Ідентифіковано та проаналізовано складові сучасного інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислових підприємств. Визначено сутність та змістовне наповнення інформаційного забезпечення підприємства, до ключових складових якого віднесено сформовану маркетингову інформаційну систему, наявність програмного забезпечення та впровадження інформаційних систем. Проаналізовано існуючи класи інформаційних систем, які є підгрунтям для побудови маркетингової інформаційної системи підприємства. За результатами порівняння інформаційних систем ідентифіковано ті, у структурі яких передбачено модулі для підтримки, управління та розвитку маркетингової діяльності підприємств. Серед них перше місце належить класу ERP-систем, який створює єдиний інформаційний простір для управлінських процесів та маркетингових рішень і виконує функції інтеграції бізнес-процесів промислового підприємства. Перспективним напрямком подальших досліджень є розробка рекомендацій щодо організаційного аспекту впровадження запропонованих інформаційних систем у практичну діяльність вітчизняних промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ус М. І. 
Роль маркетингових досліджень у підвищенні ефективності відносин підприємства з партнерами / М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 428-432. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - аналіз ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємства та визначення можливості підвищення ефективності відносин з партнерами на основі використання їх результатів. Визначено основні тенденції та напрямки маркетингових досліджень щодо формування та розвитку відносин підприємства з партнерами. Розглянуто переваги організації комплексного маркетингового дослідження за різними напрямками щодо вивчення ринку та його суб'єктів. Складність у формуванні єдиного загального показника та джерела ефективності партнерських відносин полягає в тому, що кожен учасник відносин націлений на досягнення власної ефективності. Зазначено, що досягнення індивідуальної ефективності, яку кожен партнер одержує від взаємодії, залежить від ефективності функціонування всієї системи партнерських відносин, контроль над якою можливий завдяки маркетинговим дослідженням. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення особливостей і методів збору первинної інформації, необхідної для організації та оцінки взаємодії підприємства з конкурентами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ус М. В. 
Защита экономической конкуренции и интеллектуальная собственность: поиск оптимальной модели регулирования / М. В. Ус, И. А. Титко // Наука та інновації. - 2019. - № 2. - С. 43-56. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Недотримання правил конкурентної боротьби часто є порушенням чужих прав інтелектуальної власності або їх неправомірне використання самими уповноваженими суб'єктами. Вище викладене спричиняє блок проблем, пов'язаних із забезпеченням захисту економічної конкуренції та одночасною охороною прав інтелектуальної власності, а також недопущенням зловживання останніми, що часто призводить до обмеження конкуренції. Мета роботи - вивчення законодавчого регулювання захисту економічної конкуренції та інтелектуальної власності як на національному, так і на міжнародному рівнях, а також дослідження взаємодії та узгодженості конкурентного законодавства і законодавства у сфері прав на результати інтелектуальної діяльності. Інформаційну основу дослідження склали законодавство України та міжнародно- правові акти, а також практика національних судів України, Суду ЄС та адміністративна практика Європейської Комісії. Методологічною основою слугували методи історичного, діалектичного, системного та логічного дослідження, формально-юридичний метод, метод порівняльного правознавства. Встановлено взаємозв'язок між конкурентним правом і правом інтелектуальної власності, з'ясовано наслідки порушення балансу між ними (створення монополій, дроблення внутрішнього ринку, стагнація ринку), запропоновано шляхи уникнення зазначених негативних наслідків. Висновки: в основі законодавчого регулювання захисту економічної конкуренції та здійснення прав інтелектуальної власності повинна лежати модель, відповідно до якої конкурентна поведінка передбачає дотримання чужих прав інтелектуальної власності, в свою чергу, поведінка власників таких прав не призводить до обмеження конкуренції та порушення прав споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У94УКР)0-13

Шифр НБУВ: Ж25189 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ус М. І. 
Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльності / М. І. Ус // Бізнес Інформ. - 2019. - № 5. - С. 239-245. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність сегментування та вибору партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльності. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, було визначено сутність партнерських відносин і їх роль у здійсненні маркетингової діяльності підприємства. Ідентифіковано критерії сегментування учасників взаємовідносин підприємства та розглянуто наявні матричні моделі сегментування та вибору партнерів. Важливим етапом формування партнерських відносин є оцінка партнерів. Серед основних груп показників оцінки та вибору партнерів виокремлюються: виробничі, маркетингові, організаційні, соціокультурні, техніко-технологічні, фінансові (економічні), інформаційні групи показників, які дозволяють всебічно оцінити можливості та ресурси потенційних партнерів, а також переваги, що можуть бути отримані підприємством в процесі співпраці. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення можливих форм і видів відносин з партнерами, які дозволять підвищити ефективність здійснення маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Детермінанти соціально-економічного розитку України в умовах трансформаційних зрушень : колект. монографія / В. П. Ільчук, Т. О. Шпомер, О. В. Шишкіна, О. М. Парубець, Д. О. Сугоняко, Ж. В. Дерій, Н. М. Грущинська, М. І. Ус, О. Ю. Акименко, С. О. Крищенко, Н. І. Холявко, О. М. Кальченко, Л. С. Селіверстова, О. М. Пархацька, Н. С. Педченко, В. Ю. Стрілець, В. В. Овчарук, О. Й. Вівчар, О. А. Сергієнко, А. С. Горошко, А. І. Лівінський, Н. О. Рязанова, Н. М. Вдовенко, М. М. Павленко, О. В. Товстиженко, К. Ю. Сіренко, О. М. Шуплат, М. І. Кімуржій, В. А. Ковальчук, О. М. Бондарчук, Т. М. Ковальчук, Г. А. Лашкун, О. З. Сорочак, С. А. Квак, Н. С. Барабаш, А. О. Міщенко, Т. В. Ріпа, Ю. О. Гернего, М. В. Дубина, А. В. Тарасенко, О. О. Тарасенко, А. В. Жаворонок, О. М. Грубляк, М. П. Федишин, Н. Є. Гембарська, І. В. Фаринович, Б. В. Самородов, Р. В. Семенцов, О. О. Примостка, І. В. Садчикова, Р. В. Лавров, В. А. Нехай, В. В. Нехай, Х. І. Штирхун, А. А. Романова, О. І. Панченко, О. І. Гонта; ред.: В. П. Ільчук; Черніг. нац. технол. ун-т. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 431 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади соціально-економічного розвитку суб'єктів реального та фінансового секторів економіки в умовах трансформаційних зрушень (ТЗ). Висвітлено теоретико-прикладні особливості розвитку соціально-трудових відносин в умовах ТЗ. Проаналізовано тенденції фінансування системи вищої освіти України. Розкрито проблеми функціонування та розвитку реального сектору економіки в період ТЗ національного господарства. Визначено особливості інноваційно-інвестиційного розвитку національної економіки в умовах її трансформації. Запропоновано матричну модель вибору інноваційно-інвестиційної стратегії промислових підприємств. Значну увагу приділено питанням розвитку фінансового ринку в період ТЗ національної економіки та проблемі забезпечення фінансово-економічної безпеки суб'єктів господарювання у трансформаційній економіці. Проведено аналіз взаємозалежності показників фінансової звітності банків України. Подано інформацію про трансдисциплінарну методологію дослідження економічної безпеки України та її регіонів в умовах глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Корпоративні спори. Коментар судової практики / І. В. Спасибо-Фатєєва, В. І. Крат, О. П. Печений, Н. Ю. Філатова, М. В. Ус, О. М. Вартовник, К. Ю. Денисенко, К. І. Котько, М. І. Лотоцька; ред.: І. В. Спасибо-Фатєєва; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Харків : Право, 2018. - 287 c. - (Серія "Проблеми судової практики"Проблеми судової практики). - Бібліогр. в знесках - укp.

У коментарях розглянуто злободенні питання судової практики з корпоративних спорів - їх учасників, здійснення ними своїх прав на захист корпоративних прав на наслідки невиконання обов’язків тощо. Відповіді на питання дають науковці з посиланням на правові позиції вищих судових інстанцій із наданням їх обґрунтування. Наведено визначення щодо корпоративних відносин і корпоративних спорів. Охарактеризовано учасників корпоративного спору. Проаналізовано підстави до оспорювання рішень загальних зборів. Розглянуто спори щодо реалізації корпоративних прав та виконання обов’язків учасників господарських товариств. Досліджено спори щодо переходу прав на частку в статутному капіталі/акцій та проведення розрахунків при виході з товариства. Увагу приділено оспорюванню правочинів, вчинених товариством, та інші позови в корпоративних спорах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.40-4 + Х892.19(4УКР)189.4-383

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Цивільне право (частина загальна). Курс лекцій : навч. посіб. / І. В. Спасибо-Фатєєва, В. Крат, Н. Філатова-Білоус, М. Ус, Т. В. Дуденко, О. Сурженко, Л. М. Баранова, О. Печений, Н. Яркіна, С. Глотов; ред.: І. В. Спасибо-Фатєєва. - Харків : ЕКУС, 2021. - 447 c. - Бібліогр. в кінці лекцій - укp.

Викладено курс лекцій, в якому розміщено цикл лекцій із загальної частини цивільного права відповідно до учбової програми Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. Надано стислий лекційний матеріал навчального курсу, розміщено схеми для покращення сприйнятгя матеріалу. Рекомендовано студентам для використання додаткових матеріалів навчального курсу з цивільного права-підручника, коментарів Цивільного кодексу, монографій, статей, матеріалів судової практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)0 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського